I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 7, 2010

MulanYa TahuN Baru.....





Thn bru ni bermula dgn kebosanan utk blk ke kampus!!!!....mmg x syok...cuti cam skejap jerk.....

BERMULANYA awal semester:...aku jd perindu..perindu pd kesayangan2ku yg jauh disana....hihihihiiii..sape lg..ofcozlah ank2 buahku yg mkin hensem,mkin cantik,mkin comey and ayus mcm auntie dia ni....really miss them..my parent also..rasanye cam skjp je duk sembang,manja2 ngan diorng...ngan sibling2.....waa....mmg xde semangat nk study jerk..huhuhu..tp..ku trskan langkah juga meniti sisa2 hdp dikampus ni dgn sabar...(kononnyelah)....time cuti ritu mmg bnyak gak benda yg aku buat ngan diorng..main karem,main dam,main badminton,gi jln sane sni beli belah reramai..msk tuk diorng...plg best..kami reramai..msk pizza...wawawaaa....sedap mcm PIZZAHUT...xrugi kami beli dan buat sendiri..berbaloi2......smpai kurasakan berat bdn dah bertambah sbb mkn pizza je..yewlah..bygkan dr kurus skit kuar spital je akak bg mkn tu..mkn ni..mcm2lah...huhuhu...mmg puas menikmati mknan sesama kami...mmg teringat zmn knk2 dolu2lah...mkn sama2...skrg ni..tunggu cuti je bru leh kmpl ramai2...mak abah pon heppy je tgk kami ade sesama...yewlah..bila lg nk nengok cucu2 diorng..kan2???..so..nilah permulaan crite thn bru aku...(,")(",)
tgklah gmbo kat atas tu..gmbo pizza yg bru msk..ank2 sedaraku yg syok mkn sesma....dan tentulah mereka2 ni yg comey..sweet..ikut auntie sha dia ni...hihihiii=)

ALKISAHNYA....lama bercuti ni..mmg lama gaklah xpenah mikir pe lg input nk msukkan lam blog aku ni...cumanya..sbgai permulaan...kumulakan dgn KURINDUI KESAYANGAN2KU SEMUA....wawawaa...

2 comments:

nora ashikin said...

oi itu anak buah ko? giler dah ramai seyh!! bila cakp pasal makan2 ni teringat dulu2 masa aku ngaji kat umah ko, habis nanges2 kena ketuk dengan wak hassan pastu cik semah pulak buat kuih memacam. hari2 ada je makan2. hahaha~

eh tp siyesla, cepat giler keturunan wak hassan berkembang! aku dah tak tau dah tu sume anak sape! hahaha!

DeQShA said...

tu lah kinkin....aku pon x sdr..sebenor2nye aku ni dh rmai sgt anak....yg kecik skali anak kak long...aliazuhri..dlm gmbo xde..smua skali 10 org..5-5...ckp team bola...=)