I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, October 31, 2009

DeMaM n DeMaM

again..n again....msuk kali ni dah 4 kali aku demam...huhuhuu..mmg cipta rekod gak...sblm ni demam skali dlm sthn jerk..adeh!!!mmg bdn btl2 lemah.....
aku dmm pon bkn sbb tensen ke pe..tp dh berjangkit ngan anak sedara..duk peluk cium diorng jerk....huhuhu..nsblah..maksu dia plak yg skit yerk....
tpkan..kali ni demam mmg truk gak lerr..hbs btuk smpai skit anak tekak ni....sore pon ade xde jerk..thn jewlah...mkn pon rase pht jerk..nsb baik aku ni kuat semangat gak..xdelah duk terlantar je kat ktil...sbb nnti jd mls sgt2..so..pe yg aku buat....aku duk ajak akak aku(mse tu duk kt kl) gi jln2...hbs 1 kajang aku round wlupon xmsuk semua tempat lerr.....blk tu...mmg cari nhs..pns bdn..tp pas mandi, mkn ubat,mnum 100 plus..ok dah.....
camtulh cite aku time demam..mmg xleh nk duk diam..sbb mkin tenssen nnti...asyik tdo pon yerk...melainkn aku btl2 demam kuat smpai x lrt lngsung nk angkat kepala....mmg aku duk diam..xmkn seharian pon xpe....

ape2 pon...kena jg kshtn dh nak exam ni.....=)

No comments: