I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 4, 2011

SaYe Dah BesaR!!!..(^_~)

Assalamualaikum w.b.t...

Alhamdulillah, hari ni hari kedua semester baru bermula.Ye, memang best coz dapat jumpa balik kawan-kawan sekuliahku yang dirindui!!(padahal tak rindu pon)(^_~)..

walaupun teruja ingin memulakan semester baru, sebenarnye waktu inilah kematangan insan kerdil(aku ler tu) ini serta teman-teman seperjuangan yang lain terserlah. Mane taknya,waktu nilah kitorang kena fikirkan tentang proposal kitorang, fikirkan pasal tempat praktikal, fikirkan pasal subjek minor lagi....ikutkanlah, kalaulah tak de lagi subjek minor sem ni, alangkah bahagianya..!!!iyelah, leh ler fokus pada proposal.kan2????....

Hummm...cakap sal proposal ni, alkisahnya, aku tersangatlah sikit ilmunye pasal benda-benda ni, sebabnya, kamilah perintis untuk menjadi bahan rujukan pada adik-adik kami, bukan kami yang mencari bahan rujukan...huhu..berat,kan??kalau salah ajaran kami, maka seronglah mereka yang ikut kami ni(tuk guru yang malas mengajar)...!!!

satu hal lagi, sekarang ni, aku dah tak nak bazirkan waktu JUST tengok facebook jerk...matang tak aku???..(^_~)..pasal facebook ni pon satu hal, aku paling bosan bila kengkawan bagi onformation kat facebook..tak leh fikir ke, kadang-kadang takde line tenet, kadang-kadang busy malas nak buka, ni...papehal yang penting pon bagi kat facebook(menci tul!!!!)...:-(

aku tengok banyak gak yang berubah pada kawan-kawan aku..tu pon tanda kematangan terserlah!!!...mana taknye, dari tak pandai bergaya,dah pandai jadi macam MAK DATIN, dari malu-malu bak kucing tak de muka, jadi tak segan silu dah...jadi kepoh adelah macam burung dapat makanan(ntah btl ke x)....tu lagi aku pelik..huhuhh...

tapi walaupon keadaan mereka begitu, aku tetap diri aku..aku nak berubah yang lebih baik untuk semester ni, dan wat yang terbaik tuk proposal aku...huaaaaa!!!!.......(^_~)


aku ucapkan terima kasih bebanyak pada akak aku, yang bagi 1001 inspirasi untuk adikmu berfikir lebih kritis dan kreatif(..ntah pape!!!)...

No comments: