I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 7, 2009

Indahnya WakTu Itu....

(mase ni..mata x ngantuk lg...ngah wat asgment)

sedar x sedar..dah hampir kepenghujung rupanya Bulan Ramadhan ni...sedar x sedar jugak..dah hampir siaplah semua asgmentku yang terlampau drastik kena hantar..nak x nak..kena sengkang mata gak siapkn...almaklumlah..cik ishah ni..suka wat kije last minutes...tp camne nak wat..dah time last minutes buat tulah....bnyk sgt idea2 kreatif dan x lupa songsangnya dtg...memaksa jari jemari ni menaip apa yang patot...ape yg penting..aku hepy...sng ati ngan hasilnye..walaupon kdg2 x memuaskn org lain....=)...wt everlah...

arini aku pi beli kad raye...tuk org tersayanglah sape lg klu bkn famili ngan Sibling2ku yang dah jauh tu..rindu kat diorang..rindu mase muda2 dulu duk lepak ngan diorng...huhuu...mmg terasa begitu rindu ngan mase lalu....teringat gak mse kecik2 dlu..alaaa..time baru nk blajo pose..tau2 jelah....mcm2 ragam...nk elak dr pose..hik2!!nk cite lebih2 segan...(keep in my heart je lorrr)

jenuh gak aku tulis tu,tulis ni..mcm2 aku mntk..mntk mf,mntk duit,mntk baju, mntk hntr blk cuti nnti..ape2lah..kecuali mntk cari calon suami...(lom mase lagi)....ade gak aku tulis tuk kwn2 ku yg jauh dimata dekat dihati..yg dah lama x jumpa..teringat zaman skola2 dolu2!!!..sllu bls2 kad...wlupon duk dekat2....almaklumlah..nk eratkan silaturrahim..kononnyelah....mcm2 yg aku ingat time dolu2....ade suka ade duka..hilang kwn..dpt kwn...bg kad raye..dpt kat raye..x bg duit raye..dpt gak wit raye..tu yg best!!hopes..bila dh makin beso ni..dptlah wit raye yang agak beso NILAInye.....hik2!!!

to be continue....

No comments: