I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 27, 2009

kiSah Hari Raye...

raya tahun ni......sama cam thn2 lps...msk ktupat..msk rendang...dll lah....akak2 balik cuma kak wa kat Sabah jerk x blk..msuk raye ni..dah 3 thn aku x raye ngan dia..xpelah...thn dpn maybe dpt...
thn ni..tema raya..hijau..tp mlgnye...xdpt plak nk ambk gambo sekeluarga..dah msing2 sbuk ngan anak..aku plak..sbuklah jd maid....uruskan dpur dulu..siap kms tu ni...sbb..pas slt raye..kami blk kmpg..lth..lth sgt2...sbb dahler....air xde...x ke tensen wat kije air paip xde??nsb baiklh aku ni penyabar...watlah pe yg patot dlu...
psl wit raye plak....cam bese...msh SUNTI..kenalah bg angpau....so..xterlepaslah tanggungjwb aku utk memintk sebanyak boleh angpau dr makcik2 n pakcik2 ku....tp mlgnya..semua wit raye yg aku dpt dr sedara2ku..kena ambk ngan akak aku plak..bg kat anak sedara..hempeh...tp xpe..asal dr daddyku yg tercinta..ada....hik2!!!bnyk gak lerr....mcm x caye jerk tmbh plak not tuk raye thn ni....
ckp psl benda x best time raye ni..ape lg..klu x asgment aku...dan2 jerk...pas cuti seminggu ni..ade plak asgment kena hntr...mmg x syok..raya pon..xleh sakan sgt....pas 2 3 ari kat kmpung..duk blk umah smula...ngadap laptop...huhuhuu..nk raya umah kwn kat pemanis ni pon..x teraya2...pns..mmg x lrt nk kuar..bkn stkat pns...sjk aku jrg blk umah ni..abahku yg terlalu disayangi tu..terlalu mengkongkong aku...asal nk kuar jerk...siap pesan...jgn lama2...asal 10 mnt x blk jerk..dah mulalah bunyi henset aku tu..sape lg klu bkn dia yg kol...so..dr duk sbuk bsg aku kuar lama sgt...x kuar rumahlah..duk sbuk nengok tv..siapkn keje je lerrr...

pe yg pnting..aku dpt jmpa anak2 sedaraku yg begitu comel...semakin membesar...miss all them...rayaku lbh indah bila bersama familiku..itu saja....=)

No comments: