I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, September 14, 2009

KiSaH Aku NgaH SaKit Ati


alkisah..
aku ngah sakit ati....org buat baik...tp xpenah dihargai...dia kata aku yg xhargai dia..tp sbnrnye..2x5 jerk.....dia ego...terlalu ego nk terima kata mf aku..nk terima kebaikan yg aku buat pd dia...semua sbb dia xnak fhm..dia xnak fhm apa sbnrnya erti kwn..mahupun teman...dia cuma fhm erti lwn...xke kejam..bila bkn slh aku...ukhwah antara aku dgn dia..berakhir mcm tu jerk...berakhir dgn kata..dia xkan tgur aku lagi hanya kerana 1 jwpn yg aku xnak jwb?kejam ke x??

ape sbnrnye aku dh buat salah kat dia..aku pon xtau..aku terima dia seadanya...dia nkl ke..dia jht ke...aku terima..sbb lain org..lain sikapnya...tp tu pon dia xnak fhm...unpredictable...btl2 pelik ngan sakit ati aku ni....

hrp2 dia fhm....jgn sbb benda kecik..dia buang aku camtu jerk...sdey bila hilang kwn...

1 comment:

nora ashikin said...

sakit ngan sape ni ca?
haha..ngan bf ko eh?
huu~~
weh bila balik kg?
aku takde pon no hp ko..

raya datang umah eh..
=P