I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 13, 2009

CeRiTa KaMpUs



wawawaaa....i'm so tired!!!!...ntah knp, ari ni aku rase keletihan yg teramat sgt..teringin balik umah...bercuti..release tension..xnak smbung blajar lagi...lth jadi student sbnrnye...memerah otak..wat asgment tu,asgment ni...semua2lah...camnilah hdup kampus...mane2 jerk same..kan???....tapi aku tetap pelik..blh dikatakan berlaku kat aku gak lerrr...event terasa pntnye belajar ngan wat asgment..kami tetap ENJOY..tu yg penting...

tu psl mlm 12 ogos 2009..sempena konvo kat U aku ni..diorng wat konsert.Faizal Tahir dtg beb!!!xthnnye..mmg rmai sgt2lah dak upc ke dak luar ke..xtaulah aku..duk tgk dia!!!beselah..jmpa artis..sape xnak..dahlah free jerk..kan2???aku ade gak jengah2 skjp...sbb fokus UTAMA aku..adalah BERSHOPPING ngan kwn2!!!..duk sbuk tgk tu tgk ni..terdgrlah plak lagu ni..ape ye...COBA..dah...tetiba jerk seram sejuk rasenye..mane xnye....lagu plg sentimental dlm hdup aku tau..sejarah yg x ingin di ulang!!!..

coba kau dengar
coba kau coba
diam bila ku coba
untuk berbicara dengan kamu
pernahkah kau anggap
bila ku perlu tuk meluahkan rasa hati

dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar senang kau merasa

siapa sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu

coba kau lihat
coba kau coba
renung ke mata kau
bila ku kaku melihatmu
pernahkah kau ada
bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri
dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa

repeat chorus
maafkan kerana ku tak pernah
terlintas tuk menulis padamu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar
untuk kau melihat ke mataku

lirik lagu dia ni..wawawaaa....nak2 je aku nangis waktu tu..tp aku thn jerk....diorng yg tgk faizal nyanyi..terpegun hbs...sdp sore dialah...aku pun respect kat dia...go faizal!!!


back to my vision..cerita kampus ni...mcm2 ade!!!yg sedih..yg hepy..yg bosan pun ade!!

korang gi lah mane2 U..cmform ade cite tersendiri...yg sorang camtu,yg sorang camni..yg lecturer camtu..camni...mcm2 ada!!!

No comments: