I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 12, 2009

SeInDaH SuRiA....



inilah gelagat kawan2ku yg suka beno aku nengok!!!!...seceria kanak-kanak umo 3,4 taun!!!!time ni..kitorang meraikan kemenangan yang memang dah disangka2 dan xleh nak sangkal lagi!!!!we are the CHAMPION beb!!!aku suka nengok gambo ni..sbb..aku suka sesuatu yang menceriakan ati aku yang boleh dkatakan telah dicabar dek keresahan hati yg x kesudahan...tiap kali aku nengok gambo ni..aku gelak sorang2!!!..bayangkan ntah camnelah kehidupan diorang ni akan datang....wat everlah frends...yg penting...aku heppy kenal korang...koranglah pengubat atiku kala ku kesedihan dan kelukaan!!cheh!!!!konon2 je tu!!padahal..belakang diorang ade gak aku ngutuk ngata....

papepun.....kamilah bakal-bakal pendidik bangsa akan datang yang berjaya!!!!!

No comments: