I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 27, 2009

HaluUu...PuaSa Oh PuAsA

salam ramadhan semua.....

lama gak aku x update pebenda ni yerk...huhuu..bz dah skrg ni..ngan kls gantinye..ngan last edit asgment..ngan terawihnye...ngan datenye...mcm2lah.....semua dlm 1...

slmt pose dah 5 ari.....xde halangan ngan rintangan lg....hik2!!!fhm2 jelah kan...org pompuan...

sepnjng ramadhan yg aku dh lalui ni....mcm2 benda jadik!!!!!...plg x thnnye..aku demam plak...asyik tdo je pas hbs kls...then..plg bestnye....mcm2 ade kt bazar ramadhan..ssh gak nk wat plhn..ala2 plh calon suamilah plak..hik2!!!!....tp bab mknn ni aku x plh sgt..asal kenyang...duk cite sal mknn ni...aku teringat plak karipap mak aku..lamanye x mkn..rindu sgt2!!!smpai nk mkn kuih yg aku beli pon xbpe lalu(hbs gak)....

bab terawih lg best...barulh aku tau..dak upc ni ramai gak.....brulh nmpk muka2 yg x penah aku nmpk sblm ni....wawwawaaaaa.....syukurlh...msh ada yg nk tmbh pahala.....

apa yg pntg....ramadhan ni..kali kedua aku jauh dr kluarga..huhuuu.....rindulah nk sahur same2 ngan famili....huhuuu...(^_^)luv u my famili!!!!!!

No comments: